sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Old fashion





16 comentarii:

  1. De moda veche, dar foarte placute la vedere si azi. erau facute de oameni, nu de roboti. Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar Robert, astazi toate se fac in serie

    RăspundețiȘtergere
  3. ador rasnitele vechi de cafea si imi doresc cu ardoare una cu adevarat veche...
    imi place mult de tot lumina din fotografiile tale...este exact ce trebuie pentru ca frumusetea din alte vremi a rasnitelor sa fie pusa in valoare...
    vrajitorule :)

    RăspundețiȘtergere
  4. puternica aroma a cafelei râsnite manual, nu are egal!
    ce vremuri linistite... savurarea cafelei începea înca din timpul prepararii ei!

    RăspundețiȘtergere
  5. In podul casei bunicilor am descoperit mai demult un asemenea obiect. Marturisesc ca de atunci imi plac atat de mult podurile...caselor. Gasesti acolo pitite obiecte uitate de timp!

    RăspundețiȘtergere
  6. va multumesc tuturor pt vizita si comentarii

    RăspundețiȘtergere
  7. Numai gandul imi face pofta de o cafea, eventual turceasca, la nisip... :P

    Prima fotografie imi place cel mai mult, are o lumina calda, parca de-acum 0 suta de ani ramasa...

    RăspundețiȘtergere
  8. Beautiful compositions and excellent light in your photos.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere